Recenze: Neca TMNT 7″ April O’Neil

Recenze: Neca TMNT 7″ April O’Neil © Neca

Dorazila mi konečně dlouho očekávaná figurka April O’Neil od firmy Neca. Nutno říct, že po několika releasů Želv Ninja je tato figurka velmi příjemným zpestřením. Přeci jen se Neca začíná trochu cyklit. Nemám ji to za zlé, ale univerzum TMNT není zas tak malé, aby se soustředili právě jen na samotné Želvy Ninja. Tolik úvodního povzdechnutí nad současnou situací a pojďme rovnou k figurce.

Krátké video dojmy

Pokud vás nebaví číst, vše podstatné jsem shrnul ve videu.

Kdo je April O’Neil?

April O’Neil je newyorská reportérka stanice Channel 6. Je jednou z mála ženských hrdinek v univerzu TMNT a vůbec první ženskou kamarádkou Želv Ninja. Její postava se poprvé v komiksu objevila už v roce 1984, kde Apriel pracovala jako počítačová programátorka.

Poté vystupovala (už jako reportérka) v animovaném seriálu z roku 1987, ze kterého čerpala Neca licenci pro tuto figurku. Dále jsme ji mohli vidět ve filmech z roku 1990, 1991 a 2014 a 2016.

Neca TMNT 7″ April O’Neil

April O’Neil ve zpracování od Neca je vysoká 15 cm a nabízí docela zajímavé příslušenství. K figurce dostanete 2 mikrofony, diktafon a moc pěknou videokameru s logem stanice Channel 6. Navíc v balení je ještě 1 pár vyměnitelných rukouTo myslím je vcelku uspokojivá výbava, především v porovnání s konkurenčními výrobci.

Samotná figurka je skvělá. Má celkově dobrý painting, ohebnost a stabilitu. Figurka je dostatečně výrazná a umí krásně zpestřit celou sbírku Želv Ninja. Svojí vizáží figurka velmi dobře zachycuje nejen postavu Apriel z animovaného seriálu, ale také retro 80. léta. Stačí se podívat na její oblečení a účes a hned vás přepadne nostalgie (nebo naopak stud).

Těžko hledat na této figurce negativa. Snad jen zpracování rukou mohlo být lepší, nebo spíše přesnější. Některé příslušenství mi do nich úplně nepasovalo. Ale dost možná jsem měl jen špatný odlitek.  Trochu mi dále vadí , že tahle figurka není prodávána samostatně. Pokud budete chtít si tuto figurku pořídit, budete si muset ji zakoupit v tzv. double packu spolu s vojákem klanu Foot. Takže pokud máte doma již nějaké vojáky, tak vám trochu nechtěně přibude další.

8

April O’Neil je skvělá figurka, která do celé TMNT řady přinese svěží nádech toho správného retra. Mnoho negativ u této figurky opravdu nehledejte a místo toho si ji běžte koupit.